طراحي اپليكيشن فروشگاهي

سرويس و تعمير آسانسور

طراحي اپليكيشن فروشگاهي

۱۲ بازديد

طراحي اپليكيشن فروشگاهي چيست؟ هزينه طراحي اپليكيشن فروشگاه آنلاين چقدر است؟ براي ساخت و طراحي اپليكيشن فروشگاه اينترنتي بايد به چه مواردي توجه داشته باشيم تا به پاي ديجي كالا و … برسيم؟

طراحي اپليكيشن فروشگاهي چه كمكي به كسب و كار مي كند؟

داشتن اپليكيشن مثل داشتن سايت براي هر كسب و كاري تبديل به امري ضروري شده و به زودي كمتر كسب و كاري را خواهيد يافت كه در فضاي آنلاين حضور نداشته باشد. اما با اين حال كسب و كار هايي كه بيشتر به دنبال ارتباط مداوم با مشتري و در دسترس بودن مي باشند به سراغ طراحي اپليكيشن فروشگاهي مي روند و از مزيت هاي آن استفاده مي كنند. از جمله مزاياي استفاده از اپليكيشن مي توان به موارد زير اشاره نمود:

ارزش آفريني براي مشتريان:

اينكه امروزه كاربران مي توانند به شكل غير حضوري نياز هاي خود را خريداري كنند يك ارزش كسب و كار به حساب مي آيد و اين مي تواند مزيت رقابتي شما نسبت به ساير رقابتان محسوب شود.

اطلاع رساني و ارتباط فوري:

با وجود يك اپليكيشن در تلفن همراه مشتريانتان مي توانيد آن ها را از رويداد هاي فروشگاه مثل تخفيف ها، جشنواره ها، محصولات جديد و … در لحظه مطلع كنيد.

بهبود وفاداري مشتريان:

به كمك يك اپليكيشن شما مي توانيد يك برنامه بهبود وفاداري مشتريان داشته باشيد و اين شاخص را بر اساس نصب اپليكيشن و كاركرد ها و آخرين ورد هاي اپليكيشن بسنجيد.

كانال بازاريابي شخصي سازي شده:

مي توانيد با كمك گرفتن از اطلاعات تكميلي مشتريان براي شخصي سازي كردن تبليغات و محصولات خود مشتريان كمك بگيريد.

 

توجه كنيد كه سايت هاي زيادي تحت عنوان ساخت اپليكيشن فروشگاهي اندرويد رايگان فعاليت مي كنند اما استفاده از آن ها امن نيست و پشتيباني ندارند و در صورت بروز كوچكترين مشكلي مجبوريد با همه زحماتتان خداحافظي كنيد.

 

همه نسخه هاي طراحي اپليكيشن فروشگاهي، دسترسي به همه مشتريان

در صورتي كه فقط سايت شما ريسپانسيو باشد يا فقط اپليكيشن اندرويد داشته باشيد هميشه بخشي از مشتريان را از دست مي دهيد. در سپهر همه راه هاي ممكن آماده شده است تا حتي يك مشتري را از دست ندهيد.

طراحي اپليكيشن فروشگاهي واكنشگرا

ابتدايي ترين راه حل براي كاربراني كه از موبايل استفاده مي كنند طراحي سايت واكنش گرا است. در اين حالت سايت در گوشي موبايل به شكلي باز مي شود كه سريع تر قابل مشاهده باشد.

طراحي اپليكيشن فروشگاهي اندرويد

اندرويد پر استفاده ترين سيستم عامل موبايل در ايران است، به احتمال زياد بيش از 60 درصد كاربران شما از نسخه اندرويد فروشگاه شما استفاده كنند.

طراحي اپليكيشن فروشگاهي iOS

اينكه شما براي همه كاربران آماده خدمات رساني باشيد اهميت زيادي دارد. بسياري از مشتريان شما كه احتمالا قدرت خريد بيشتري هم خواهند داشت از گوشي هاي اپل استفاده مي كنند.

طراحي اپليكيشن فروشگاهي WEB APP

نسل جديد اپليكيشن هاست كه از تكنولوژي وب براي ارائه تجربه كاربري شبيه به اپليكيشن استفاده مي كند.

راحتي نصب و امتياز مثبت براي گوگل سبب مي شود اين روش بسيار پر استفاده باشد.

طراحي اپليكيشن فروشگاهي محصولات فيزيكي

منظور از طراحي اپليكيشن فروشگاهي اندرويد محصولات فيزيكي، همه كالاها و محصولاتي كه به شكل فيزيكي قابل لمس مي باشند. پوشاك، لوازم خانگي، لوازم برقي، خوراك و…از اين دسته مي باشند. مي توانيد اپليكيشني داشته باشيد و همه كالاهاي فيزيكي خود را در آن بفروش برسانيد. كاربران با جستجوي كالاي مورد نياز خود در موتورهاي جستجو، به محصول شما دسترسي پيدا كرده و مي توانند مستقيما به درگاه آنلاين متصل شده و خريد آنلاين خود را انجام دهند. شما هم مي توانيد كالاي مورد نظر مشتري را با پست يا پيك ارسال نماييد.

طراحي اپليكيشن فروشگاهي محصولات ديجيتالي

برخلاف كالاهاي فيزيكي كه با دست قابل لمس مي باشند، كالاي ديجيتال محصولي بوده كه به شكل فيزيكي قابل لمس نيست. اين كالا به شكل يك فايل بوده كه مي توان آن را دانلود يا پخش كرد. كتاب الكترونيك، موزيك، فيلم، عكس، پادكست و هرچيزي كه قابليت دانلود داشته باشد جز كالاي ديجيتال محسوب مي شود. مي توانيد در اپليكيشن خود همه كالاهاي ديجيتالي خود را بفروشيد. مزيت اين كالا نسبت به كالاي فيزيكي، نداشتن هزينه پست، عدم اهمه كالا، سود بيشتر و صرفه جويي در زمان مشتري است.

قابليت اتصال آنلاين اپليكيشن فروشگاهي به سايت

يكي از نياز هاي ضروري يك فروشگاه آنلاين به روزرساني هاي مداوم محصولات و قيمت هاي آن ها است. اين مورد در زمان طراحي سايت فروشگاهي لحاظ خواهد شد اما نكته اي كه وجود دارد اين بوده كه در صورت درخواست يك اپليكيشن عالي، ميان سايت شما و اپليكيشن فروشگاهي يك همگام سازي وجود داشته باشد.

همه اپليكيشن هاي طراحي شده توسط تيم الفباوب اين قابليت را دارند كه بصورت آنلاين با سايت اتصال داشته باشند. در صورت هرگونه تغيير در سايت بلافاصله در اپليكيشن اعمال خواهد شد. اينكار ديگر نيازي به توسعه دهنده برنامه نخواهد داشت و شما براحتي اين امكان را داريد تا با تغيير محتواي سايت خود در لحظه اپليكيشن را هم بروز رساني نماييد. شركت طراحي سايت الفباوب با تيمي مجرب و حرفه اي خدمات طراحي سايت را به شكل حرفه اي براي مشتري انجام خواهد داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.