خريد فوم عايق صدا

سرويس و تعمير آسانسور

خريد فوم عايق صدا

۱۲ بازديد

فوم عايق صدا يكي از محصولاتي است كه براي رهايي از شر صداهاي مزاحم استفاده مي شود. اين عايق داراي انواع مختلفي است و مي توان به كمك آن صداهاي ناهنجار را به حداقل رساند. اين امر به واسطه استفاده از فوم عايق صدا در ديوارها محقق مي شود. فوم عايق صدا براي جذب صدا استفاده مي شوند و مي توانند صدا را جذب كرده در هر دو صورت صدا به ما نخواهد رسيد و اصطلاحا باعث جذب صدا مي شود. عايق صوتي براي كاهش صداي مزاحم و آلودگي صوتي كاربرد فراواني دارد.

اين عايق ضد حرارت و صدا و حريق داراي نقاط قوت بسياريست كه از جمله مي توان به ضد آلرژي بودن و نداشتن هيچ گونه ضرري براي انسان، وزن سبك و نداشتن بار اضافي براي ساختمان، نارسانا بودن، بالا بودن دوام و طول عمر و.. اشاره كرد.

عايق صوتي پلي يورتان

اين نوع عايق يك نوع فوم فوم عايق صدا-حرارتي است كه اين روزها در سخت وسازها بسيار كاربرد دارد. اين عايق يك نوع ماده شيميايي است از تركيب دو ماده ايزوسيانات و پلي ال كه هر دو مايع هستند تشكيل شده است.

عايق صوتي پشم شيشه

اين نوع عايق كه جز قديمي ترين عايق ها به شمار مي ر ود از ذوب كردن شيشه و تبديل آن به الياف ريزدانه به دست مي آيد. ساختار اليافي و فيبري پشم شيشه باعث حبس شدن هوا درون آن و ايجاد خاصيت ارتجاعي مي شود و همين امر باعث عايق بودن آن در برابر صدا مي شود.

عايق صوتي پشم سرباره

پشم سرباره يك نوع عايق معدني به حساب مي آيد كه از بازيافت كوره ذوب آهن ساخته مي شود. اين نوع عايق كه يكي از محصولات جانبي كارخانه فولاد و ذوب آهن به حساب مي آيد بطور قابل قبولي مي تواند مانع عبور صدا شود.

عايق صوتي الاستومري

عايق الاستومري تخت ساده

عايق الاستومري يا همان الاستومريك مقاومت خوبي دربرابر نفوذ سروصدا، رطوبت و آلودگي دارد. به علت وزن كم و انعطاف پذيري بالاي اين عايق ها از آن ها در لوله هاي بزرگ، تاسيسات ساختماني، كانال هاي هوا و… استفاده مي كنند.

عايق صوتي يونوليت

اين عايق ها هم براي سقف و هم ديوار قابل استفاده هستند و در مرحله سفت كاري ساختمان نصب مي شوند و به خوبي صدا را جذب مي كنند و يكي از موارد كم هزينه براي عايق صوتي به حساب مي آيند. همچنين وزن سبك آن مقاموت ساختمان در برابر زلزله و ايمني آن را بالا مي برد.

عايق صوتي فوم ريباند (rebond foam)

اين نوع عايق از قرار دادن و چسباندن تكه هاي فوم پلي يورتان ساخته مي شود و كيفيت فوم ريباند به مواردي مانند كيفيت مواد اوليه و چسب، ميزان تراكم و اندازه تكه ابرها بستگي دارد.

فوم عايق صدا استوديو

فوم ايزولاتور بزرگ دانيسته 30 كيلوگرم تجهيزات آكوستيك

براي ايجاد يك فضاي هنري و آرام وجلوگيري از انعكاس و انتقال صدا در اين فضا بهترين پيشنهاد استفاده از فوم عايق صدا پنل هاي آكوستيك است. آكوستيك به طور كلي در سه دسته جاذب ها، ديفيوزرها و ديفيوزر قرار داشته كه بري اتاق هاي ضبط و مواردي مشابه آن بسيار كاربرد دارند.

فوم عايق صدا توكار

انواع فوم عايق صدا توكار كه فوم عايق صدا صنعتي نيز جزئي از آنها مي باشد، در حين ايجاد سازه هاي ساختمان و ساخت وساز در بين قسمت هاي مختلف ديوار، پنجره، سقف و كف براي جلوگيري از انتقال صدا تعبيه مي شوند. ورقه هاي يونوليتي نيز از اين سبك عايق صوتي هستند كه در حين ساخت و در مرحله سفت كاري سازه به ساختمان اضافه مي شوند.

عايق صوتي يا فوم اكس پي اس

اين نوع فوم عايق صدا علاوه بر عايق صوتي، عايق حرارتي و رطوبتي نيز به حساب مي آيد. طول عمر و دوام بالاي آن امكان استفاده از اين فوم عايق صدا در سقف و كف را افزايش داده و از مصالح بسيار كاربري عايقكاري به شمار مي آيد.

عايق صوتي ايزوهم

اين عايق براي اولين بار در ايران به عنوان يك عايق چند منظوره اختراع شد و به ثبت رسيد كه علاوه بر مقاومت در برابر صوت، در مقابل حرارت نيز مقاوم است. از نقاط قوت اين عايق مي توان به كاهش صوت نسبت به ضخامت محصول از ۵۰ الي نود درصد در هر لايه از محصول، ضخامت بسيار كم نسبت به محصولات رقيب، عدم ايجاد حساسيت هاي پوستي و تنفسي، سهولت در اجرا، تاييديه هاي بهداشت و اروپا، عمر طولاني، مقاوم در برابر ضربه، قيمت رقابتي و سازگاري با محيط زيست، اشاره كرد.

عايق فوم سايلنت

اين نوع عايق به تنهايي عايق مناسبي در برابر جذب صدا به حساب نمي آيد و حتما بايد با يك عايق ديگر بكار رود تا تاثير مناسبي داشته باشد. به همين علت معمولا از آن در كنار فوم عايق صدا پشم سنگ استفاده مي شود كه انتخاب بسيار مناسبي به حساب مي آيد.

عايق صدا شانه تخم مرغي

فوم تخم مرغي 12 كيلويي ويژه

اين نوع عايق صوتي نوعي فوم اسفنجي است كه براي عايق كاري در سقف، ديوار، استوديوها، كارخانجات صنعتي، سينماها و… كاربرد دارد. اين فوم ها مي توانند طيف وسيعي از صدا با فركانس بالا را جذب كنند و از بازگشت آن جلوگيري نمايند. اين فوم براي نصب روي سطوح گچي، شيشه اي، چوبي و… نيازي به چسب ندارد چراكه خود داراي چسب است و براحتي قابل نصب و استفاده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.