عايق الاستومريك

سرويس و تعمير آسانسور

عايق الاستومريك

۸ بازديد

 عايق الاستومريك چيست؟ قيمت عايق الاستومري چقدر است؟ براي خريد عايق الاستومري به كجا مراجعه كنيم؟ اگر به عايق الاستومري نياز داريد همين حالا مي توانيد از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده با ما تماس بگيريد و مشاوره رايگان + پشتيباني واقعي دريافت كنيد.

خصوصيات عايق الاستومري

از مهم ترين خصوصيت عايق الاستومريك مي توان به خاصيت بي نظير آن و عملكرد شگرف آن در ممانعت از نفوذ آب و رطوبت اشاره كرد. در واقع ساختار عايق الاستومريك به گونه اي بوده كه متشكل از ميليون ها سلول بسته است. همين ساختار منحصر به فرد عايق هاي الاستومري باعث مي شود تا در مقابل عبور مايعات، مقاومت بسيار زيادي را از خود نشان دهند.

در اينجا بايد به اين نكته هم اشاره كرد كه خاصيت نفوذ ناپذيري عايق الاستومريك در برابر رطوبت سبب مي شود تا همه پيامد هاي ناشي از رطوبت مثل فرسودگي، كپك زدن و … به كمترين ميزان خود برسد و همين طور از سوي ديگر اين موضوع باعث افزايش طول عمر مفيد و بهبود عملكرد عايق مي شود.

به همين دليل بوده كه براي عايق بندي سيستم تهويه مطبوع و يا كانال كشي هوا در سيستم هاي هواساز و سيستم هاي حرارتي و برودتي داخل ساختمان ها از عايق الاستومريك استفاده مي كنند.

استفاده از فوم الاستومري براي سيستم ها و تجهيزات نه تنها مانعي بر عملكرد درست و بهينه آن ها نيست؛ بلكه باعث مي شود تا هزينه هاي مربوط به تعمير و نگهداري تجهيزات و كانال هوا و … تا ميزان چشمگيري كاهش يابد. زيرا استفاده از عايق الاستومريك منجر به افزايش طول عمر آن ها مي شود.

خصوصيات منحصر به فرد عايق الاستومريك باعث گرديده است تا استفاده از آن به صورت روز افزون رو به افزايش باشد و هر روزه بر شما مصرف كنندگان و طرفداران آن افزوده مي شود.در ابتدا استفاده از عايق الاستومريك به عنوان يك عايق حرارتي گسترش چشمگيري داشت و در كل دنيا عموميت يافت. از مهم ترين دلايل همه گير شدن استفاده از اين نوع از عايق هاي حرارتي مي توان به در دسترس بودن نمونه ها و مدل هاي مختلف عايق الاستومري، اشاره كرد.

عايق الاستومريك در مدل هاي مختلف رولي يا پتويي، ورقه اي و لوله اي در دسترس همگان است. به همين دليل مي توان از آن در مصارف بسيار زيادي كمك گرفت. اين امر باعث مي شود تا بتوان از عايق هاي الاستومري به عنوان جايگزين بسياري از مواد و مصالح ساختماني و صنعتي گوناگون براي عايق بندي كمك گرفت. زيرا علاوه بر در دسترس بودن، كارايي و عملكرد بسيار خوبي را هم ارائه مي دهد.

عايق الاستومريك به سطح مختلف متصل مي شود. به علاوه اينكه نصب سريع و ساده اي هم دارد. و همين طور آسيب هايي مثل پارگي مختصر، كشيدگي و … نمي تواند خللي در عملكرد آن ايجاد كند.

ساختار عايق الاستومريك بصورت سلول بسته است.اين ساختار مانع از اتلاف حرارت شده و از رشد قارچ و كپك ممانعت بعمل مي آورد.عايق الاستومريك سبك وزن بوده و هيچ گونه الياف و فرمالدئيد توليد و ساخته مي شوند.

عايق الاستومريك بدليل اينكه در مقابل اشعه UV مقاوم است ديرتر دچار تخريب شده و در نتيجه طول عمر بالايي دارد.ضريب انتقال حرارت عايق هاي الاستومريك بسيار پايين است.عايق الاستومريك داراي سطحي صاف بوده كه اين مسئله كاهش ميزان آلودگي را در بر خواهد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.