اجاره روزانه خانه در تهران

سرويس و تعمير آسانسور

اجاره روزانه خانه در تهران

۸ بازديد

تهران پلاك به عنوان يك سايت و مجموعه قدرتمند سعي مي كند با اجاره روزانه خانه در تهران با قيمت مناسب و كيفيت عالي رضايت شما را به دست آورد. اگر مسافر شهر تهران هستيد و يا به هر دليلي بايد اقامت كوتاه مدت در اين شهر داشته باشيد...

مزيت هاي اجاره خانه روزانه غرب تهران

براي بسياري از افراد اجاره كردن سوئيت مبله و اجاره روزانه خانه در تهران كه وسايل مورد نياز زندگي را دارد و به عبارتي مبله است جزء اولويت ها بوده و هنگام جست و جو براي يافتن مسكن به سراغ اين گزينه ها مي روند. آيا مي دانيد دليل اين اقدام چيست؟

  1. اجاره كردن يك سوئيت مبله نقلي هزينه اي به مراتب كمتر از اقامت در هتل هاي لوكس و گران قيمت را دارد. اگر شما براي مدت كوتاهي به شهري سفر كرده ايد خوب است با توجه به بودجه اي كه داريد، سوئيتي مبله اجاره كنيد.
  2. اجاره روزانه خانه در تهران به ايستگاه تاكسي و يا خطوط بي آر تي نزديك بوده و دسترسي خوبي به مراكز شهر دارند.
  3. سوئيت هاي مبله، دردسرهاي اسباب كشي و جا به جايي منزل را ندارند. در نتيجه هزينه هايتان كاهش مي يابد.
  4. مزيت ديگر سوئيت هاي اجاره اي بيشتر شامل دانشجويان مي شود. اين سوئيت ها وسايل لازم براي زندگي را دارند و ديگر نيازي نيست افراد دغدغه تهيه وسايل اوليه و ضروري براي زندگي را داشته باشند.
  5. آپارتمان يا سوئيت هاي مبله معمولا مجهز به واي فاي هستند.

در ادامه به برخي از نكات اجاره خانه مبله سايت تهران پلاك اشاره مي كنيم:

  • از مهم ترين شرايط اجاره روزانه خانه در تهراناين است كه شما بايد اصل كارت ملي هوشمند، اصل شناسنامه جديد و يا اصل گذرنامه را به عنوان ضمانت واحد در اختيار داشته باشيد. لازم بذكر است ارائه يكي از اين 3 مورد كافي است.
  • قيمت هاي سايت براي يك شب اقامت و ظرفيت استاندارد است.
  • رزرو واحد در تهران پلاك نهايتا بصورت ماهانه است.
  • شما مي توانيد از طريق تماس تلفني با پذيرنده در هر ساعت از شبانه روز واحد خود را تحويل بگيريد.
  • شما مي توانيد در مدت نيم ساعت نسبت به نهايي نمودن رزرو خود اقدام نماييد. در غير اين صورت جهت بررسي ظرفيت با واحد پشيباني تماس گرفته و يا مجدد رزروتان را از طريق سايت ثبت نماييد.
  • پس از نهايي شدن رزرو آدرس و شماره پذيرنده براي شما ارسال خواهد شد.
  • درخواست تمديد، تنها در صورت هماهنگي با بخش پشتيباني حداقل از يك روز قبل و درصورت وجود ظرفيت خالي، امكان پذير است.
  • شما مي توانيد از طريق تماس با واحد پشتيباني درخواست كنسلي خود را ثبت نماييد.
  • حداقل هزينه پرداختي براي نهايي شدن رزرو شما مبلغ يك شب اقامت است. اجاره روزانه خانه در تهران

روش هاي تعيين قيمت خانه هاي مبله

فاكتور هاي متفاوتي در تعيين قيمت اجاره خانه هاي مبله نقش دارند از جمله اين شرايط بايد به امكانات خانه مبله اشاره كرد. هرچه امكانات يك خانه مبله بيشتر باشد و از لوازم خانگي مدرن تري در آن استفاده شده باشد قيمت اجاره آن خانه مبله بيشتر مي شود. خانه هاي مبله ميتوانند شامل تردميل، استخر، سونا و جكوزي باشند كه بر اجاره بهاي آن ها افزوده مي شود. پاركينگ هم از جمله امكاناتي است كه خانه هاي مبله در صورت دارا بودن با قيمت بيشتري ارائه مي شوند. اجاره روزانه خانه در تهران

تعداد خانه هاي مبله اي كه به همراه پاركينگ اجاره داده مي شوند زياد نيستند و نبود پاركينگ هميشه يكي از دغدغه هاي مسافران تهران است چرا كه پيدا كردن جاي پارك در خيابانهاي شلوغ تهران كار ساده اي نيست، اما لازم به ذكر است كه تمامي واحد هاي مبله اي كه از طريق سايت تهران پلاك اجاره داده مي شوند داراي يك واحد پاركينگ اختصاصي هم مي باشند. اجاره روزانه خانه در تهران

از فاكتور هاي ديگر ميتوان به متراژ خانه اشاره كرد، مانند اجاره آپارتمانهاي معمولي كه متناسب با متراژشان بر قيمتشان هم افزوده مي شود، خانه هاي مبله هم با متراژ بالا تر قيمت ها بيشتري دارند. چرا كه متراژ هاي بالا برابر است با تعداد اتاق خواب هاي بيشتر و در نهايت مساوي است با تعداد بيشتر كساني كه ميتوانند در آن خانه اقامت كنند.

عامل موثر ديگر منطقه اي است كه خانه مبله در آن واقع شده. اگرخانه مبله در يكي از منطقه هاي خوب شهر واقع شده باشد قيمت آن بيشتر از ساير خانه هاست. اين افزايش قيمت خانه هاي مبله، در محله هايي كه لوكس تر به حساب مي آيند بيشتر رخ ميدهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.