اجاره سوئيت در جنت آباد

سرويس و تعمير آسانسور

اجاره سوئيت در جنت آباد

۸ بازديد

جنت آباد در منطقه 5 شهرداري با منطقه پستي 14 و پيش شماره 44 قرار گرفته است. اگر نگاهي به نقشه محله جنت آباد بيندازيم انتهاي شرقي جنت آباد، بزرگراه اشرفي اصفهاني، چهارديواري و پونك است. شهران در غرب جنت آباد قرار دارد و در جنوب به خيابان آيت الله كاشاني ختم مي شود. شمال اين منطقه هم به حصارك مي رسد.

شاه راه ها و خيابان هاي مهم جنت آباد يكي آبشناسان و ديگري بزرگراه همت است كه از محدوده جنت آباد مي گذرد. از خيابان ها مهم اين محله مي توان به بيست و بيست و پنج متري گلستان، چهار باغ و لاله اشاره كرد.

محله جنت آباد يكي از محلات منطقه 5 تهران است. محله جنت آباد در شمال غرب تهران قرار گرفته است. محله جنت آباد محله اي بسيار بزرگ و وسيع در شمال غرب شهر تهران بود كه در حال حاضر به دليل گذر اتوبان ها و معابر بزرگ شهر تهران از ميان محله جنت آباد به محلات سه گانه جنت آباد جنوبي، جنت آباد شمالي و جنت آباد مركزي تقسيم شده است.

در گذشته محلات شاهين جنوبي و شاهين شمالي و حتي پيامبر غربي نيز جرئي از محله بزرگ جنت آباد بود. در مورد اين تقسيم بندي محلات جنت آباد بايد گفت كه به دليل سهولت در خدمات رساني شهري و گاه عبور معابر و اتوبان هاي شهر تهران از ميان اين محله دليل تقسيم بندي هاي محلات جنت آباد شده است.

هزينه اجاره سوئيت در جنت آباد به چه صورت است؟

در سايت هايي كه با هدف اجاره روزانه خانه در تهران فعاليت مي كنند، مي توانيد شاهد فهرست جامعي از اين تنوع قيمتي باشيد. از طرفي جدا از موقعيت ملك، معيار هاي ديگري هم مي تواند در مسئله قيمت تاثيرگذار شود. متراژ خانه، تعداد اتاق هاي خواب، برخورداري از پاركينگ، مبله بودن و چگونگي اين مبله بودن و... از جمله معيار ها در تعيين اجاره روزانه خانه در تهران مي باشند.

خواسته هاي مسافران از اجاره روزانه خانه در تهران بسيار است. هر كسي مي تواند هر خواسته اي را در نظر داشته باشد؛ اما اين تقاضا ها بايد در يك سطح منطقي و تعريف شده تدوين شده باشند. براي اين منظور قانون خاصي وجود ندارد؛ اما عرف مي تواند پاسخ تمام ابهامات را مرتفع سازد.

از طرف ديگر وجود كولر در فصول گرم يك ضرورت است ولي در صورتي كه چنين امكاني فراهم نشده بود، بايد وسايلي مانند پنكه در آن آپارتمان وجود داشته باشند. براي اجاره سوئيت در جنت آباد ما بهترين گزينه ها را در اختيارتان قرار مي دهيم تا در سرما و گرما بتوانيد اقامت لذت بخشي را تجربه كنيد!  دوستان عزيز كليه سوئيت هايي كه در تهران پلاك اجاره داده مي شوند از نظر امنيتي بررسي شده اند و هيچ گونه خطر و يا مشكلي در سوئيت هاي اجاره داده شده شما را تهديد نخواهد كرد. تيم پشتيباني اجاره سوئيت در جنت آباد هم به صورت 24 ساعته آماده رفع مشكلات احتمالي شماست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.