ويژگي هاي مثبت و منفي هتل آپارتمان ها

۸ بازديد

اجاره هتل آپارتمان يك روزه يكي از خدماتي است كه در تهران پلاك به بهترين شكل ممكن انجام مي گيرد. اگر قصد داريد به هر دليلي در شهر تهران سكونت كوتاه مدت داشته باشيد ما بهترين موردها را با بهترين قيمت ارائه مي كنيم.

ويژگي هاي مثبت و منفي هتل آپارتمان ها

اجاره روزانه سوئيت در تهران ديگر تنها مكاني براي جشن و پايكوبي گردشگران جوان بشمار نمي روند. براساس مقاله تقاوت هتل و هتل آپارتمان بايد بدانيد كه آنها تصوير ارائه شده از خود در طول تاريخ را تغيير داده اند و امروزه با هتلهاي ارزان قيمت در زمينه هزينه اقامت و كيفيت خدمات رقابت مي كنند. در صورت دلخواه، اتاق اختصاصي و ساكت در اختيارتان مي گذارند و مزاياي متعدد ديگري نيز در اجاره هتل آپارتمان يك روزه دارند.

محيطهاي عمومي براي آشنايي گردشگران

يكي از بهترين نكات در مورد هتل آپارتمان ها اين است كه داراي يك فضاي مشترك براي انجام معاشرت اجتماعي و آشنايي گردشگران با يكديگر هستند. براساس مقاله تقاوت هتل و هتل آپارتمان بايد بدانيد كه امروزه هتل آپارتمان هاي مخصوص جشن و پايكوبي كمتر ديده مي شوند و اين مراكز به محلي ايده آل براي ملاقات با ديگران، آشنايي با آنها و دوست يابي تبديل شده اند.

امروزه، با افزايش صعودي تعداد گردشگراني كه تكنفره و با كوله پشتي سفر مي كنند، گردشگران مسن تر كه به تنهايي راهي سفر مي شوند و افراد ماجراجويي كه براي كسب تجربه هاي هيجان انگيز سفر را انتخاب كرده اند، تنهايي به مشكل مهمي تبديل شده است؛ مشكلي كه اجاره هتل آپارتمان يك روزه با فراهم آوردن فرصت آشنايي با يكديگر آن را حل كرده اند.

اتاقهاي خصوصي تميز و بهداشتي

هتل آپارتمان ها اغلب بعنوان مراكز اقامتي كه اتاقهاي گروهي و سوييت هاي چند نفره ارائه مي كنند، شناخته مي شوند. اما، براساس مقاله فرق بين هتل و هتل آپارتمان بايد بدانيد كه امروزه بسياري از هتل آپارتمان يا همان هتل آپارتمان ها داراي اتاقهاي خصوصي با حمام و دستشويي اختصاصي يا بدون آن هستند. اين ويژگي كه فضاي خصوصي و خلوت را بدون تجربه تنهايي و انزوا به مهمانان خود ارائه مي دهند، آنها را به يك محل اقامت ايده آل تبديل مي كند.

بنابراين، وقتي نياز به سكوت و تنهايي داريد، به اتاق خود پناه مي بريد و زمانيكه روحيه اجتماعي تان قوي تر است و به معاشرت نياز داريد، به محيطهاي مشترك مي رويد و با ديگران به گفتگو و تبادل نظر مشغول مي شويد. از طرفي، ارزان بودن هتل آپارتمان ها به معني كثيف بودن آنها نيست.

براساس مقاله تقاوت هتل و هتل آپارتمان بايد بدانيد كه اين روزها رقابت بين هتل آپارتمان ها بسيار شديد است، انتظارات گردشگران در زمينه نظافت بالا رفته و صاحبان هتل آپارتمان ها نيز از اين چالش استقبال كرده و مركز تجارت خود را به مكانهايي تميز و پيشرفته تر تغيير داده اند.

ارائه محل اقامت براي جنسيت و سنين مختلف

براساس مقاله تقاوت هتل و هتل آپارتمان بايد بدانيد كه در بيشتر هتل آپارتمان ها، اتاقهاي گروهي وجود دارند كه ارزانتر بوده و افراد مختلف با جنسيت و سنين متفاوت همراه با يكديگر در آنها اقامت مي كنند. اما، امروزه به شما اين حق انتخاب داده مي شود كه در صورت دلخواه، در يك اتاق همراه با افراد از جنسيت خودتان اقامت كرده و هم اتاقي از جنس مخالف نداشته باشيد.

اتاقهاي كوچك (چهار تختخوابه)، متوسط (شش تا هشت تختخوابه) و بزرگ (ده يا بيشتر تختخوابه) به مهمانان ارائه مي گردند و گزينه هاي متعددي براي انتخاب وجود دارند.

همچنين، براساس مقاله تقاوت هتل و هتل آپارتمان بايد بدانيد كه هتل آپارتمان ها به مراكز اقامتي ويژه افراد در سنين متفاوت تبديل شده اند. بطوريكه اين روزها در طول سفر و اقامت در هتل آپارتمان ها، به دفعات با افراد مسن بالاتر از هفتاد و خانواده هايي كه بچه هاي كوچك دارند، مواجه مي شويد.

كمد و امكانات پذيرايي از خود

در اجاره هتل آپارتمان يك روزه كمدهاي قفل داري در اختيار مهمانان گذاشته مي شوند تا لوازم ارزشمند خود را درون آنها قرار دهند. برخي از اين كمدها آنقدر بزرگ هستند كه بتوانيد كوله پشتي يا چمدان را در آن بگذاريد و كوچكترين كمدي كه در اختيار شما گذاشته مي شود، فضاي كافي براي در بر گرفتن پاسپورت، مدارك و لوازم ارزشمند شما را خواهد داشت.

اغلب اين كمدها داراي قفل هاي مطمئن هستند اما، براساس مقاله فرق بين هتل و هتل آپارتمان توصيه مي كنيم قفل مخصوص خود را همراه بياوريد.

در مورد امكانات پذيرايي يا آشپزخانه اختصاصي بايد گفت تمامي هتل آپارتمان ها اين امكانات را به مهمانان خود ارائه نمي كنند اما، اگر در هتل آپارتماني اقامت مي كنيد كه چنين فضايي را در اختيارتان مي گذارد، به آساني مي توانيد يك غذاي ساده و خوش طعم براي خود آماده كنيد.

فضاي اجتماعي و امنيت

اقامت در اتاقهاي خصوصي هر از چند گاهي لازم است اما، اقامت در اتاق هاي چهار يا شش تختخوابه با افراد مختلف هيجان و جذابيت خاص خود را دارد. در طول اين اقامتهاي چند نفره، دوستان بسيار خوب و بلند مدتي پيدا خواهيد كرد و رابطه هاي بسيار عالي ايجاد خواهيد نمود.

در هتل آپارتمان هاي تهران پلاك امنيت را به معناي واقعي حس خواهيد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.