مسير دسترسي به شهر تهران

سرويس و تعمير آسانسور

مسير دسترسي به شهر تهران

۷ بازديد

تهران پلاك سايت اجاره سوئيت مبله در تهران از شما دعوت مي كند از اين مقاله ديدن كنيد. براي سفر زميني به تهران گزينه هاي متعددي پيش روي شماست، سفر با خودرو شخصي، اتوبوس و قطار به تهران و هواپيما. تهران ۴ ترمينال مسافربري بزرگ از تمامي شهرهاي ايران به صورت مستقيم يا غيرمستقيم دارد از ترمينال غرب بزرگ ترين ترمينال تهران گرفته كه براي رفت وآمد به بيشتر شهرهاي ايران استفاده مي شود تا ترمينال جنوب، شرق و بيهقي.

ترمينال غرب دسترسي مناسبي به مركز شهر دارد و با كمك بي آرتي مترو و تاكسي مي توانيد خود را از ترمينال به مقصدتان در تهران برسانيد. ترمينال شرق بيشتر براي رفت وآمد به شهرهاي شرقي ايران و ترمينال جنوب براي رفت وآمد به شهرهاي جنوبي ايران استفاده مي شود. سفر به شهر تهران

ترمينال بيهقي هم پايانه اتوبوس راني در مركز شهر است و معمولا اتوبوس هايي كه از غرب وارد تهران مي شوند، در هر دو ترمينال غرب و بيهقي توقف مي كنند. تهران پلاك از شما دعوت مي كند براي اجاره سوئيت با اين مجموعه در ارتباط باشيد.

سفر با قطار هم براي بسياري از افرادي كه از شهرهاي مختلف به تهران سفر مي كنند، بسيار به صرفه و راحت است. ايستگاه راه آهن تهران كه در ميدان راه آهن واقع شده است، يكي از پرتردد ترين ايستگاه هاي راه آهن ايران است كه با مترو، بي آرتي و تاكسي مي توانيد از ايستگاه راه آهن، خود را به مركز شهر تهران برسانيد.

براي سفر هوايي تهران، دو فرودگاه در دل اين شهر جا خوش كرده است. فرودگاه مهرآباد مخصوص سفرهاي داخلي بوده و فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) ويژه پروازهاي خارجي. فرودگاه مهرآباد فاصله چنداني تا مركز شهر ندارد و با تاكسي ها و مترو به راحتي مي توانيد خودتان را به آنجا برسانيد.

اين فرودگاه نه تنها از شهرهاي بزرگ، بلكه حتي از فرودگاه هاي كوچك بعضي شهرها هم به تهران پرواز مستقيم دارد. در سفر به شهر تهران مي توانيد با ماشين شخصي هم مسافرت كنيد و سطح تهران را با ماشين شخصي بگرديد!

براي اجاره سوئيت مبله و هتل آپارتمان با تهران پلاك تماس بگيريد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.