منطقه 5 تهران

سرويس و تعمير آسانسور

منطقه 5 تهران

۷ بازديد

تهران پلاك يك وب سايت حرفه اي براي اجاره خانه مبله در غرب تهرانه و در اين مقاله قصد داره شما رو با منطقه 5 تهران آشنا كنه، اين منطقه داراي محله هاي خيلي خوبي هست و شما مي تونين در صورتي كه قصد سفر به تهران رو دارين يا ميخواين به هر دليلي در غرب تهران سكونت يك روزه يا چند روزه داشته باشين، با تهران پلاك تماس بگيرين و مورد موردنظرتون رو به راحتي رزرو كنين!

تهران در گذشته شهري به وسعت ۲۱ كيلومتر مربع بوده كه جمعيت كلي آن به ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار نفر مي رسيد. با گذشت زمان و پايتخت شناخته شدن آن افراد بسيار زيادي از شهرهاي اطراف به اين شهر مهاجرت كردند و مشغول به زندگي كردن در مناطق اطراف آن شدند. يكي از مناطق بسيار خوش آب و هوا در تهران كه مورد توجه بسيار از افراد قرار گرفت و محبوبيت ويژه اي در بين مردم پيدا كرد، غرب تهران بود.

اين توجه و محبوبيت از گذشته تا به امروز ادامه داشته به طوري كه طبق گزارشات اعلام شده از جانب بانك مركزي مبني بر معاملات انجام شده در شهر تهران منطقه 5 تهران در سال گذشته و ماه هاي اخير بيشترين تعداد معامله رو داشته.

اما سوال اصلي اينجاست كه اين منطقه به چه علت بيشترين معامله در شهر تهران رو داشته؟ و چرا افراد بسيار زيادي مناطق غربي تهران رو براي سكونت و يا سرمايه گذاري انتخاب كردن؟ آيا اجاره سوئيت در محلات غربي مقرون به صرفه بوده؟ و يا امكانات رفاهي و خدماتي مناطق توانسته نظر افراد رو به خود جلب كنه؟

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.