هتل آپارتمان چه امكاناتي دارد؟

سرويس و تعمير آسانسور

هتل آپارتمان چه امكاناتي دارد؟

۷ بازديد

هتل آپارتمان ها در هر جايي باشند از امكانات خاصي برخوردار مي باشند. اين امكانات عبارتند از:

آشپزخانه

هتل آپارتمان مثل خانه خودتان آشپزخانه و امكانات آشپزي دارد. بسياري از ميهمانان معتقدند كه وجود جايي براي آشپزي كردن بزرگ ترين مزيت اين اقامتگاه در تهران ها است. در حقيقت اين موضوع به شما امكان انتخاب مي دهد؛ اينكه غذاي خود را در رستوران ميل كنيد يا خودتان دست به كار شويد. بايد اضافه كرد كه در آشپزخانه بعضي از هتل آپارتمان ها وسايلي مثل اجاق گاز، كتري، قوري، ماهيتابه، قابلمه و حتي كارد و چنگال هم يافت مي شود. در بعضي ديگر هم مي توان حتي فر و ديگر تجهيزات پخت و پز را هم ديد.

اتاق نشيمن

اتاق نشيمن از ديگر امكانات مورد علاقه مسافران در هتل آپارتمان ها است. در واقع اين نوع اقامتگاه ها در مقايسه با هتل ها 30 درصد فضاي بيشتر دارند. حتي در نشيمن ميز غذاخوري هم وجود دارد و شما مجبور نيستيد غذا را در تخت خوابتان ميل كنيد. به علاوه اين امكان برايتان مهيا شده كه روي مبل لم بدهيد و تلويزيون تماشا كنيد. بعضي هتل آپارتمان ها به اندازه اي بزرگ مي باشند كه مي توانيد ميزبان دوستان خود هم باشيد.

اتاق خواب

اتاق خواب در هتل آپارتمان به چند شكل وجود دارد: استوديو (مبل ها يا كاناپه ها به تخت تغيير شكل مي دهند) و آپارتمان هايي كه پنج تخت خواب دارند. اين نوع از آپارتمان مورد علاقه آن هايي است كه مي خواهند بيشترين استفاده را از تخت ها برده و هزينه خود را كاهش دهند. براي نمونه خانواده هايي با تعداد نسبتا زياد به جاي اقامت در چند اتاق يك هتل، ماندن در هتل آپارتمان را ترجيح مي دهند.

حمام و سرويس بهداشتي

بدون شك هتل آپارتمان بدون داشتن حمام و سرويس بهداشتي چيزي كم دارد. پس در واحدها حمام مجهز به لوازم بهداشتي مثل شامپو، صابون، خميردندان و ... به مسافران عرضه شده است.
علاوه بر موارد بالا بعضي از هتل آپارتمان هاي لوكس امكاناتي مثل كافي شاپ، رستوران، سالن ورزشي، استخر و سونا هم در خود جاي داده اند. مي توانيد سري به بهترين هتل آپارتمان هاي تهران بزنيد و هتل آپارتمان هاي لوكس اين شهر را رزرو كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.