عايق صوتي ديوار مشترك

سرويس و تعمير آسانسور

عايق صوتي ديوار مشترك

۱۰ بازديد
متداول ترين مشكل در آپارتمان ها ،صدا هاي آزار دهنده از ديوار مشترك اشت. با اجراء عايق صوتي ديوار مشترك آپارتمان بين خانه شما و همسايتان، قطعا ديگر اين مشكلات به پايان خواهد رسيد و ديگر نيازي به مشاجره و ايجاد كدورت بينتان نخواهد بود. عايق صدا مي تواند ارامش را به خانه هاي شما برگرداند.

آيا تا بحال به اين مشكل فكر كرده ايد كه شايد صداي تلوزيون يا صداي بازي كردن كودكتان با اسباب بازي هايش يا حتي تلوزيون تماشا كردن و مهماني هاي شبانه و…. شما،چقدر ميتواند باعث آزار و برهم زدن همسايه شما باشد؟ احتمال اينكه تا چه زماني با شما برخورد و يا از اين صدا ها به شما شكايت نكند چقدر است؟

متاسفانه در مراحل ساخت و ساز به دليل پايين آوردن ميزان هزينه،بسياري از مراحل به درستي و طبق استانداردهاي جهاني اجراء و تكميل نميشوند. بسياري از خانواده ها به دليل پر جمعيت بودن با صداي زياد مشكلي ندارند اما در خانواده هاي كم جمعيت يا كساني كه در خانه به تمركز و سكوت نياز دارند اين صدا ها عذاب آور است.

اما امروز با پيشرفت تكنولوژي در تمام زمينه ها تلاش انسان بر اين است كه بيشترين راحتي و آرامش و آساني در تمام زندگسي را براي خود و خانواده خود تامين كند. حال بنظر شما مگر مي شود براي اين مشكل چاره اي انديشيده نشده باشد؟

قطعا كه براي هر مشكلي راه حلي نيز وجود دارد. عايق صوتي ديوار مشترك همانطور كه از نامش پيداست مانند تمام عايق هاي ديگر كارش جلوگيري از ورود و خروج صدا به خارج از محيط ميباشد.

آپ دكو بهترين عايق صدا را براي شما نصب مي كند تا بتوانيد به ارامشي كه هميشه به آن فكر مي كرديد برسيد!

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.