عايق صدا سرويس بهداشتي

سرويس و تعمير آسانسور

عايق صدا سرويس بهداشتي

۷ بازديد

عايق صدا سرويس بهداشتي جزو نيازهاي ضروري در دنياي پر هرج و مرج امروزي بوده و در واقع آن را مي توان به عنوان سدي مقاوم در برابر انعكاس و انتقال صوت دانست.
هم اكنون بسياري از ساختمان ها اعم از تجاري و مسكوني با اين عايق ها مجهز شده و استانداردهاي لازم براي پيشگيري از سر و صدا در ساخت آن ها رعايت شده است.
در ساخت و سازهاي اخير به خاطر افزايش حجم آلودگي هاي صوتي، سازندگان و پيمانكاران سعي دارند از عايق هاي صوتي استفاده كنند و مانع از ورود سر و صدا به داخل ساختمان ها شوند.

يك عايق صدا خوب چه ويژگي بايد داشته باشد؟

يك عايق خوب بايد چگالي مناسب داشته باشد تا حالت آكوستيك خود را حفظ كند. براي همين پيش از خريد عايق صدا سرويس بهداشتي بايد از استاندارد بودن چگالي و ضخامت آن مطمئن شويد. شركت هاي بسياري در زمينه توليد انواع عايق رطوبتي، صوتي و حرارتي مشغول به فعاليت مي باشند و محصولات خود را با تنوع بالا در اختيار مصرف كنندگان قرار مي دهند.

شما با توجه به مكان مورد نظر و ميزان سر و صدا مي توانيد نسبت به خريد عايق صدا سرويس بهداشتي ايده آل اقدام كنيد. براي مثال براي پيشگيري از انتقال سر و صداي تلويزيون، تلفن و مكالمات روزمره مي توانيد از عايق صدا ديوار مشترك كمك بگيريد. اين عايق به شكل رولي يا تخته اي مورد استفاده قرار مي گيرد و آرامش را براي ساكنين آپارتمان هايي كه اتاق هاي آن ها ديوار به ديوار است فراهم مي كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.