تعمير قطعات آسانسور

سرويس و تعمير آسانسور

تعمير قطعات آسانسور

۸ بازديد

تعمير قطعات آسانسور يكي از مهم ترين خدماتي بوده كه در آسانسور مانا به بهترين كيفيت ممكن انجام مي شود. شما مي توانيد براي دريافت خدمات اين مجموعه با ما تماس بگيريد و از كارشناسان ما اطلاعات لازم را دريافت كنيد. ما در تلاشيم تا به شما كمك كنيم با بهترين متدهاي تعميري آرامش را به محل زندگي خود برگردانيد!

 

 

 

آسانسور پلتفرمي بوده كه براي جابجايي مسافران بين طبقات در ساختمان ها، نصب شده است. آسانسورها در هر ساختمان بلند و بيشتر از دو طبقه، نصب مي شوند و كاربرد حمل و نقل دارند.

لوازم آسانسور را مي توان به طور كلي در ريل هاي آهني كابين، ريل هاي آهني وزنه تعادل، لنگه هاي در كابين، در آسانسور در طبقات، شستي، سيم بكسل، موتور، تابلو فرمان، گاورنر، پاراشوت، تراول كابل، كفشك ها، ضربه گير، مي كروسوييچ ها، سنسورها خلاصه كرد. در ادامه هر كدام از اين موارد به طور خلاصه بررسي شده است:

تعمير درب آسانسور

درب هاي آسانسور به ۲ نوع درب طبقات و درب كابين آسانسور تقسيم بندي شد. درب طبقات در ورودي هر طبقه به چاه آسانسور نصب مي شود. درب كابين هم بر روي كابين آسانسور نصب شده و همراه كابين آسانسور جابجا مي شود.

نصب درب طبقات از سقوط افراد به درون چاه آسانسور در هر طبقه پيشگيري مي كند. همينطور وجود درب كابين آسانسور هم الزامي است. چون زمان حركت كابين مانع برخورد و حتي سقوط افراد به چاهك آسانسور مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.