سرويس آسانسور غرب

سرويس و تعمير آسانسور

سرويس آسانسور غرب

۹ بازديد

سرويس آسانسور غرب تهران را به مركز سرويس و تعميرات آسانسور مانا بسپاريد و بهترين ها را از آن خود كنيد!

 

بهترين تعريفي كه مي توان از سرويس آسانسور ارائه نمود به اين صورت است:

 

كنترل قطعات ، بازديد كلي و جزئي از صفرتا صد قطعات به طور مستمر كه با استفاده از تنظيم يك قرارداد سالانه توسط سرويسكار آسانسور انجام مي پذيرد.

 

خدمات سرويس يا به عبارت ديگر بازبيني قطعات به صورت ماهي يكبار انجام مي گيرد و هزينه آن براساس قرارداد دريافت مي شود. هر گونه خرابي در طول مدت قرارداد مستلزم رسيدگي و رفع نقص توسط سرويسكار آسانسور مي باشد.

 

اين بخش از خدمات براي كليه آسانسور ها بايستي انجام گيرد، چرا كه در صورت جدي نگرفتن اين بخش علاوه بر خسارت هاي مالي وارده بر آسانسور ، ممكن است جان افراد استفاده كننده از آسانسور را نيز به مخاطره بيندازد.

 

آسانسور داراي مكانيزم پيچيده است. گاهي با رعايت نكردن استانداردها و يا زيرپا گذاشتن اصول و قوانين استفاده از اين دستگاه شاهد خرابي در آسانسور مي شويم.

 

براي مثال ناديده گرفتن ظرفيت آسانسور و استفاده بي مورد از آن باعث وارد شدن فشار بر موتور و يا ديگر قطعات خواهد شد. قطعات آسانسور به صورت هماهنگ در كنار هم فعاليت مي كنند كه اگر در هر كدام از آن ها مشكلي رخ دهد به تبع آن ديگر قطعات دچار مشكل خواهند شد.

 

معمولا واحد سرويس آسانسور به رفع مشكل مي پردازد. براي قسمت سرويس آسانسور ايجاد يك واحد پشتيباني فني لازم است تا در صورت تشخيص آسيب جدي اين واحد وارد عمل شده و رفع نقص احتمالي را انجام دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.