تعميرات آسانسور در تهران

سرويس و تعمير آسانسور

تعميرات آسانسور در تهران

۹ بازديد

تعميرات آسانسور در تهران يكي از مهم ترين خدمات آسانسور مانا است كه در نهايت سرعت و دقت انجام مي گيرد، اين گروه حرفه اي در تلاش است با ارائه بهترين خدمات رضايت شما عزيزان را به دست آورد. 

مشكلات رايج آسانسورها

توقف ناگهاني

زمان بندي ها، خطاهاي الكتريكي و معايب الكترونيكي مي تواند از عوامل عمده اين مشكل باشد. كه يك برنامه تعمير و نگهداري پيش گيرانه منظم تا حد قابل توجهي اين ايرادات را بر طرف خواهد كرد و از بروز مشكلات جزئي جلوگيري مي كند.

موتور روشن نمي شود و از مدار هيچ جرياني عبور نمي كند

در اين مورد احتمالا قسمتي از مدار الكترونيكي قطع شده است. براي رفع عيب آن در ابتدا به وسيله آوومتر همه مدارهاي الكترونيكي از جمله سيم هاي رابط، اتصالات و كليدها، دوشاخه و پريز را بررسي كرد ه و عيب مربوط را برطرف مي كنيم. بهتر است اين كار را به عهده يك تكنسين حرفه اي تعميرات آسانسور در تهران بسپاريد؛ چرا كه در صورت حرفه اي نبودن فرد، امكان خسارات بيشتر هم وجود دارد.

زمان انتظار زياد

اين مورد بيشتر در آسانسورهاي قديمي مشاهده مي شود. با قديمي شدن آسانسورها، نقص و كارآيي آن مشهود تر شده و هر تكنسين با تجربه اي مي داند كه با جايگزين كردن تابلوي مدرن تر راندمان آسانسور بالاتر مي رود. اين كار را خود شما هم ممكن است بتوانيد انجام دهيد، اما بهتر است آن را به دست يك متخصص

باز نشدن درب آسانسور در طبقات

آسانسور يك درب كشويي دارد كه روي كابين آن قرار گرفته و براي هر طبقه هم دربي مجزا دارد. باز نشدن درب هر طبقه زماني رخ مي دهد كه دستگيره قفل طبقه با كمان درب باز كن، فاصله پيدا كرده باشد. به همين علت، كمان نمي تواند قفل را به عقب ببرد و در همچنان بسته مي ماند.

افزايش دما

مشاهده شده است كه بيشتر در فصل تابستان با اين اتفاق برخورد مي كنيم. اگر سيستم خنك كننده آسانسور يا سيستم تهويه هواي آن به خوبي كار نكند، دما در درايو و سيستم كنترل به ۱۰۰ درجه هم خواهد رسيد كه باعث اختلال در عملكرد آسانسور خواهد شد. توجه داشته باشيد كه دماي عملكرد مناسب در آسانسور بين ۵ تا ۴۰ درجه است.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.