سرويس آسانسور غرب

سرويس و تعمير آسانسور

سرويس آسانسور غرب

۷ بازديد

سرويس آسانسور غرب تهران توسط گروه حرفه اي آسانسور مانا صورت مي گيرد و اين گروه در تلاش است با كمك تعميركاران حرفه اي و دوره ديده در سريع ترين زمان ممكن مشكلات مربوط به آسانسور را حل كند. در صورت بروز هر مشكلي در آسانسور مي توانيد با ما تماس بگيريد تا تعميركاران مربوطه را به محل مورد نظر اعزام كنيم.

شايد مشكل سنسورها مشكلي را براي باز و بسته شدن درب آسانسور ايجاد نكند؛ اما در عملكرد كلي سيستم آسانسور تاثير مي گذارد. چك شدن و سرويس شدن آسانسور يكي از روش هايي بوده كه از ايجاد چنين مشكلاتي جلوگيري مي كند.

استفاده از سرويس آسانسور غرب حرفه اي مي تواند اين ايراد را برطرف نمايد. همچنين سرويس كار و تكنسين حرفه اي عيب يابي آسانسور را به بهترين شكل ممكن انجام مي دهد.

افزايش دماي آسانسور 

مشاهده شده بوده كه بيشتر در فصل تابستان با اين اتفاق برخورد مي كنيم. اگر سيستم خنك كننده آسانسور يا سيستم تهويه هواي آن به خوبي كار نكند، دما در درايو و سيستم كنترل به 100 درجه نيز خواهد رسيد كه باعث اختلال در عملكرد آسانسور خواهد شد.

توجه داشته باشيد كه دماي عملكرد مناسب در آسانسور بين 5 تا 40 درجه است. در صورت بروز مشكل با سرويس آسانسور غرب تماس بگيريد!

توقف هاي ناگهاني آسانسور  و تماس با سرويس آسانسور غرب

زمان بندي ها، خطاهاي الكتريكي و معايب الكترونيكي مي تواند از عوامل عمده اين ايراد باشد كه يك برنامه سرويس و نگهداري پيش گيرانه منظم تا حد قابل توجهي اين ايرادات را بر طرف خواهد كرد و از ايجاد مشكلات جزئي جلوگيري مي كند.

پيشنهاد مي كنيم از متخصصين سرويس آسانسور غرب بخواهيد به صورت دوره اي براي پيشگيري از چنين مشكلاتي به ساختمان شما سر بزنند و عيب يابي آسانسور را بر عهده بگيرند.

زمان انتظار زياد آسانسور 

اين مورد بيشتر در آسانسورهاي قديمي مشاهده مي گردد. با قديمي شدن آسانسورها، نقص و كارآيي آن مشهود تر شده و هر تكنسين با تجربه اي مي داند كه با جايگزين كردن تابلوي مدرن تر راندمان آسانسور بالاتر مي رود.

اين كار را خود شما هم احتمال دارد بتوانيد انجام دهيد، اما بهتر است آن را به دست يك متخصص بسپايد. با خواندن نظرات مشتريان در مورد متخصصين سرويس آسانسور غرب مي توانيد بهترين را انتخاب كنيد.

آسانسور در طبقه گير كرده و حركت نمي كند

اگر در حين عيب يابي آسانسور به چنين مشكلي برخورد كرديد، در اين صورت احتمال دارد چشمي آسانسور دچار ايراد شده باشد و يا به طور كامل معيوب است.

درب كشويي داخل آسانسور باز مي گردد اما درب بيروني مربوط به طبقه باز نمي گردد

در اين مورد دستگيره قفل طبقه با كمان درب بازكن فاصله زيادي دارد و كمان نمي تواند قفل را به عقب هدايت كند.

موتور روشن نمي گردد و و از مدار هيچ گونه جرياني عبور نمي كند سرويس آسانسور غرب

در اين مورد احتمالا قسمتي از مدار الكترونيكي قطع شده است. براي رفع عيب آن در ابتدا به وسيله آوومتر همه مدارهاي الكترونيكي از جمله سيم هاي رابط، اتصالات و كليدها، دوشاخه و پريز را چك نموده و عيب مربوط را برطرف مي كنيم.

بهتر است اين كار را به عهده يك تكنسين حرفه اي سرويس آسانسور غرب بسپاريد؛ چرا كه در صورت حرفه اي نبودن فرد، امكان خسارات بيشتر نيز وجود دارد.

دماي موتور آسانسور يا بالابر پس از روشن شدن بالا مي رود

اين احتمال وجود دارد كه موتور نيم سوز شده باشد. موتورهاي نيم سوز شده نسبت به موتورهاي بي عيب جريان الكتريكي بسيار بالاتري دريافت مي كنند. در سيم پيچ هاي اصلي و كمكي امكان اتصال حلقه و يا اتصال كلاف به كلاف وجود دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.